Sähköinen taloushallinto mahdollistaa tehokkaat ja joustavat prosessit. Se vapauttaa yritysten aikaa asiakastyöhön, poistaa päällekkäisen tiedon tallennustyön, vähentää virheiden mahdollisuutta ja kohottaa työn tuottavuutta.
Sähköistettäviä taloushallinnon osa-alueita ovat:
- myyntilaskutus ja -reskontran hoito
- ostolaskujen kierrätys ja maksatus
- raportointi ja arkistointi.
Sähköistetyssä taloushallinnossa kirjanpito perustuu sähköisiin tositteisiin, tarvetta paperitositteiden tulostamiseen ja säilyttämiseen ei ole.
Myyntilaskutus ja ostolaskujen kierrätys
Paperilaskujen käsittely on työlästä ja aikaa vievää. Sähköistetty, nettiselaimella ohjattava prosessi vapauttaa yrityksen resursseja.
Asiakkaamme voivat hoitaa myyntilaskutuksensa pilvipalvelumme kautta. Jos yrityksellä on jo käytössään hyvä ja toimiva laskutusjärjestelmä, voidaan laskutusjärjestelmän tiedot yleensä siirtää ohjelmallisesti talousohjelmiston reskontraan (pääkirjanpitoon).
Ulkoistamalla ostolaskujen käsittelyn meille saat kaikki laskut tarkastettavaksi ja hyväksyttäväksi pilvipalvelussamme. Hyväksyntää odottavien laskujen lisäksi pääset helposti käsiksi kaikkiin vanhoihin laskuihin asioiden tarkistamista varten.
Ohjelmistotuotteet
Käytämme asiakaskirjanpidoissamme alan johtavien palveluntarjoajien ohjelmistotuotteita, olemme Procountor-, Netvisor- ja Fennoa -yhteistyökumppani.