Sähköinen taloushallinto

Sähköistä taloushallintosi

Sähköinen taloushallinto mahdollistaa tehokkaat ja joustavat prosessit. Se vapauttaa yritysten aikaa asiakastyöhön, poistaa päällekkäisen tiedon tallennustyön, vähentää virheiden mahdollisuutta ja kohottaa työn tuottavuutta.

Sähköistettäviä taloushallinnon osa-alueita ovat:

  • myyntilaskutus ja -reskontran hoito
  • ostolaskujen kierrätys ja maksatus
  • raportointi ja arkistointi.

Sähköistetyssä taloushallinnossa kirjanpito perustuu sähköisiin tositteisiin, tarvetta paperitositteiden tulostamiseen ja säilyttämiseen ei ole.

Myyntilaskutus ja ostolaskujen kierrätys

Paperilaskujen käsittely on työlästä ja aikaa vievää. Sähköistetty, nettiselaimella ohjattava prosessi vapauttaa yrityksen resursseja.

Asiakkaamme voivat hoitaa myyntilaskutuksensa pilvipalvelumme kautta. Jos yrityksellä on jo käytössään hyvä ja toimiva laskutusjärjestelmä, voidaan laskutusjärjestelmän tiedot yleensä siirtää ohjelmallisesti talousohjelmiston reskontraan (pääkirjanpitoon).

Ulkoistamalla ostolaskujen käsittelyn meille saat kaikki laskut tarkastettavaksi ja hyväksyttäväksi pilvipalvelussamme. Hyväksyntää odottavien laskujen lisäksi pääset helposti käsiksi kaikkiin vanhoihin laskuihin asioiden tarkistamista varten.

Ohjelmistotuotteet

Käytämme asiakaskirjanpidoissamme alan johtavien palveluntarjoajien ohjelmistotuotteita, olemme Procountor-, Netvisor- ja Tikon -yhteistyökumppani.

Sähköistetty taloushallinto lisää tuottavuutta

Enemmän aikaa asiakastyöhön

Sähköiset prosessit vapauttavat henkilöstön resursseja

Toiminnan ohjaaminen helpottuu

Avainluvut ja ajan tasainen tilanne aina nähtävissä

Mahdollisuus virheisiin vähenee

Käsityö poistuu ja järjestelmä huomauttaa poikkeamista